top of page

תפילת האהבה - מתנה מרגשת לחדר השינה

אהבה היא הבסיס להכל. היא הכוח המניע את העולם כולו - יש בה קסם שיכול להזיז הרים, לחבר בין אנשים, לרגש, לפתוח את הלב, להוליד חיים ולמוסס את החושך. היא חלק בלתי נפרד ממסע החיים שלנו - נכתבים עליה שירים, מתחברים לבבות, נולדים ילדים, נפתחים עסקים, מתגשמים חלומות.

אהבה היא הגשר הכי נקי וטהור אל האמת המוחלטת.

יש בה יופי ועוצמה.

יש בה שלווה ממגנטת.

יש בה לב פועם שיודע שהכל אפשרי.

יש בה פשטות שאי אפשר להסביר במילים.

יש בה אור ממגנט.

יש בה אהבה.


ועם כל האהבה הזו - נולדה תפילת האהבה.


מה הקשר בין אהבה עצמית לזוגיות?

לאהוב את מי שאני, ככה נקיה ובלי התניות.

להעריך את עצמי ולדעת שאני ראויה להיות אהובה ונאהבת.

בראש מורם ובחיוך פנימי של סיפוק והשלמה.

מתוך המקום השליו הזה, עם עוגן יציב ומאוזן נכנסת ומשתלבת לה בנחת הזוגיות. שני שלמים היוצרים שלם - אהבה משותפת היוצרת עולם.



פריט דקורטיבי עם מלא אהבה לחדר השינה

חדר השינה הוא המקום הכי אינטימי שלנו. הוא העוגן בו אנחנו מניחים את הראש מטרדות היום-יום, חולמים, חושבים, בוכים, מתרגשים, מתנים אהבה וחשופים באמת - בגוף ובלב.

חשוב שעיצוב חדר השינה שלנו יהיה נקי ונעים - אם זה בצבעים מרגיעים, בסידור ובנקיון שלו ובאלמנטים שנבחר להכניס לתוכו, שהרי אנחנו מבלים בחדר השינה שלנו שליש מהחיים.

הטקסט של תפילת האהבה מהדהד ומשפיע גם כשאנחנו ישנים. יש בו עוצמה מרגשת ומרגיעה שפורטת ברטט עדין על המיתרים של הלב.



למה תפילת האהבה של XOCO?

הטקסט של תפילת האהבה הוא טקסט מקורי שנכתב ע״י רוית שהם דהן, אותו קיבלה באחת המדיטציות בקורס בתטא הילינג: ״אני ובן הזוג המשמעותי שלי״. זו בעצם תפילת הלב לחיים של אהבה (כל סוג של אהבה). אהבה שנרצה להכניס למרחב הבית שלנו, ולחדר השינה בפרט. המילים יהדהדו בקירות את התדר הגבוה של האהבה ויוטמרו לקוד שיש לו כוח בריאה עוצמתי.


תפילת האהבה מתייחסת תחילה לאהבה שלנו לעצמנו, לשלם ולשלום הפנימי ומשם לאהבה המשותפת מול הנשמה התואמת שלנו. התפילה מחזקת את הקשר הזוגי, את המהות ואת החיבור. היא מגדילה את השדה המשותף, מדייקת את המרחב האישי בהרמוניה, בסנכרון ובפשטות. התפילה מזמנת את האהבה וקוראת לה להיכנס לחיינו, מגדילה ומעצימה אותה כאשר היא נמצאת.


כמה מילים מתוך ברכת הבית:

"...תודה לך אהבה על שנכנסת לביתי ולליבי. תודה על שאת מרחיבה את רובדי הנשמה והתודעה שלי, תודה על שאת מאירה אותם, תודה על שאת מלמדת אותי את מהות היחד ואת מהות הלבד. אניח ראשי עלייך בביטחון ובנחת, בבהירות ובידיעה כי יש בי עולם שלם ורחב של אהבה נקייה וטהורה הפותחת את שערי השפע והלב..."


למי תפילת האהבה מתאימה?

התפילה היא אלמנט ויזואלי ייחודי שמעלה את התדר בחדר השינה. היא מתאימה כמתנה לזוגות חדשים, לזוגות שמתחתנים, ליום נישואין, ליום הולדת, לבית החדש וכמתנה לעצמינו לא משנה איזה סטטוס אנחנו נמצאים.

כי בסופו של דבר אהבה היא הבסיס להכל - גם כשאנחנו לבד וגם כשאנחנו יחד.




כתבה: רוית שהם דהן




25 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page