top of page

כוחה של מילה


יש סביבנו אינסוף מילים (כתובות או מושמעות), רעיונות, צורות, צבעים, מחשבות, אמונות ותודעות שונות. הם מהדהדים אלינו מאנשים (קרובים או רחוקים), ממסכים, מעיתונים, מן הרחוב ומכל ממד או פלטפורמה שנראה או נרגיש במהלך היום-יום. מילה היא בעצם אנרגייה ההופכת תדר. המוח שלנו סופג את כל אלו ומתרגם אותם עבורנו. מתוך הפרשנות הזאת אנחנו נפעל – נתעצב, נשמח, נכעס, נתרגש, נסלח, נאהב, נחליט ונשנה את התפאורה ואת הנוף שלנו – במודע או שלא במודע. גם הגוף ידבר איתנו ויהיה מושפע מן המילים. לדוגמה, כשמישהו אומר לנו או חושב עלינו טובות או רעות, אפשר ממש להרגיש בגוף את ההתרחבות או את ההתכווצות.


כוחה של מילה | תפילות והדפסים לעיצוב חדרי הבית והלב

התפילות הן למעשה קוד הבורא ומייצר מסר שיש לו כוח בריאה עוצמתי. מילים הנאמרות, מוקראות או אף רק פשוט קיימות במרחב – מחזיקות תדר אנרגטי גבוה המהדהד ומשפיע.

המים מקשיבים // יש מחקרים רבים המראים כי למים יש יכולת להקשיב, לאגור מידע ולשנות את הסידור שלהם בהתאם למידע שסביבם. מסרים, חפצים שהיו במגע עם המים, מחשבות חיוביות ובשורות טובות משפיעים על הכוחות האלקטרומגנטיים של המים, ובכך משנים את המבנה שלהם באופן מרהיב, מרגש ויפה יותר. גופנו והעולם שסביבנו מורכבים ברובם ממים – כך שהמים (שהם חלק בלתי נפרד מאיתנו), הם קולטני מידע חזקים מאוד המושפעים מן המציאות הגשמית ומשפיעים עליה.



מתוך המחקר של פרופסור ברנד קרופלין על השפעת תודעת האדם והצמחים על המים:



מתוך המחקר של מאסטרו אמוטו שבדק כיצד מילים, כוונות ומוזיקה משפיעים על מבנה המים:

התפילות של xoco // הן למעשה שילוב בין תוכן בעל תדר אנרגטי גבוה לבין פריט דקורטיבי ומינימליסטי המיועד לבית או למשרד, מתוך כוונה כי התדר יהדהד בחלל וישפיע. את הטקסטים כתבה רוית שהם דהן לאחר למידה בת עשור במסע פנימי, כאשר הרעיון מושתת על כוחה של המילה, על השפעתה עלינו (גם אם היא רק קיימת במרחב) ועל המים שבגופנו הסופגים את המילים ומונעים מהן.

ארבע שנים רוית דהאן עבדה על התפילות, נכנסה אל המרווחים שבין האותיות, דייקה את מהותן וזיקקה את המסרים ואת העוצמה שלהם.


התפילות הן שילוב מרגש בין עולם הרוח לעולם החומר, והן פותחות שער לריפוי, לאיזון ולמציאת השלם והשלום הפנימי.





פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page